فروشگاه جامع تحقیقات و مقالات دانشجویی و آزمون های روانشناسی با منابع معتبر
اطلاعیه فروشگاه
.... دانلود رایگان...
مشتریان محترم و گرامی ما بعد از خرید فایل نیاز به دانلود آن دارند ، پهنای باند پرسرعت ، نامحدود برای مشتریان ما فراهم شده است. لینک دانلود مستقیم بدون محدودیت سرعت قابل دانلود با فایل منیجر بهترین تجربه دانلود را برای مشتریان ما فراهم می کند.
براي سنجش عدالت سازمانی از پرسشنامه گرینبرگ(1990) استفاده گردیدکه درسه بعد و شامل20سوال است و در قالب مقیاس 5 گزینه ای لیکرت2(کاملا موافقم- موافقم- نظری ندارم- مخالفم-کاملا مخالفم) به شکل جدول (3-2) طراحی و مورد استفاده قرار گرفته است.
organizational justice questionnaire Likert
عدالت توزیعی عدالت رویه ای عدالت مراوده ای
تعيين اعتبار (روايي1) پرسشنامه :
مفهوم اعتبار به اين پرسش پاسخ ميدهدکه ابزار اندازهگيري تا چه حد، خصيصه مورد نظر را ميسنجد .
بدون آگاهي از اعتبار ابزار اندازهگيري نميتوان به دقت دادههاي حاصل از آن اطمينان داشت. دراین تحقیق
Validity
برای تعیین روائی ابزار جمع آوری اطلاعات، ازروائی نمادی یاصوری استفاده گردیدکه بابهره گیری ازنظرات وپیشنهادهای اساتید وکارشناسان امر مورد تایید واقع شد.
تعيين پايايي1 (قابليت اعتماد) پرسشنامه :
قابليت اعتماد يا پايايي يکي از ويژگيهاي فني ابزار اندازهگيري است . مفهوم ياد شده به اين امر سر و کار دارد که ابزار اندازهگيري در شرايط يکسان تا چه اندازه نتايج يکساني به دست ميدهد.
پرسشنامه هوش هیجانی شات (SSRI) : این پرسشنامه توسط شات و همکاران در سال 1998 براساس الگوي اوليه هوش هيجاني ماير و سالووي، (1990) ساخته شد. اين مقياس شامل 32 جمله توصيفي مانند" هنگامي كه من داراي خلق مثبت (مانند شادي )هستم. حل مشكلات براي من آسانتر است" مي باشد، اين مقياس 3 مولقه دارد كه عبارتند از: 1- مولفه تنظیم هیجان 2- مولفه ارزیابی از هیجان و بيان هيجان 3- مولفه بهره برداري از هيج ...
پرسشنامه يادگيري خودتنظیمی (SRLS): این مقیاس توسط زیمرمن و مارتینزپونز,(1988) ساخته شده است. مقیاس مذکور دارای 27 ماده است که 24 ماده اول، مربوط به راهبردهای چهاردهگانه یادگیری خودتنظیمی بوده و نمره کل فرد، حاصل جمع این 24 ماده است.این راهبردها شامل: خودارزشیابی، سازمان دادن و انتقال، هدفگذاری و برنامهریزی، یادداشتبرداری و خودکنترلی، جستجوی اطلاعات، سازماندهی محیط، خودپیامد ...
مقیاس ارزیابی اهمالکاری نسخه دانش آموز (PASS) مقیاس اهمالکاری تحصیلی توسط سولومون و راث بلوم(1984) تهیه و تدوین شده است. این مقیاس دارای 27 گویه است که سه مؤلفه"آماده شدن برای امتحانات"(8 گویه)، "آماده کردن تکالیف"(11 گویه) و "آماده شدن برای مقاله های پایان ترم"(8 گویه) را مورد بررسی قرار میدهد. قابليت اعتماد يا پايايي ( Reliability ) : قابليت اعتماد يكي از ويژگيهاي فني ابزار اندازه گيري اس ...
برای اثربخشی سازمانی از پرسشنامهای که ساخته هوی و همکارانش (2009) است، جهت تعیین میزان نگرش کارکنان از اثربخشی، استفاده شد. این پرسشنامه دارای 8 سؤال که موارد 5 گانه کمیت و کیفیت محصول، کارایی، قابلیت سازگاری و قابلیت انعطاف را میسنجد و طیف 6 نمرهای لیکرت از کاملاً موافق تا کاملاً مخالف است. روایی پرسشنامه اثربخشی سازمانی از طریق ارزیابیهای کارشناسان (هوی و فرگوسن، 1985) ...
در بخش تحلیل اسنادی جهت احصاء مؤلفه های فرهنگ ایثار و شهادت و راهکارهای نهادینه سازی آن در مدارس، از فرم فیش برداری استفاده شده است و در بخش تحلیل محتوا، به منظور بررسی و تحلیل محتوای اهداف مصوب دوره متوسطه از نظر میزان توجه به مؤلفه های فرهنگ ایثار و شهادت، از فرم چک لیست تحلیل محتوای محقق ساخته استفاده شده است. به منظور تدوین فرم چک لیست تحلیل محتوای اهداف مصوب دوره متوسطه، تعداد قابل توجهی از م ...
مقیاس سنجش جوسازمانی پلاس دلتا (2011) مقیاس جوسازمانی (پلاس دلتا، 2011)، دارای 40 گویه و شامل 8 زیر مقیاس میباشد که عبارتاند از: طراحی سازمانی شامل گویه های 1 تا 5، ویژگیهای شخصیتی شغل شامل گویه های 6 تا 10، روابط میان همکاران شامل گویه های 11 تا 15، فرهنگ محیط کار شامل گویه های 16 تا 20، مدیریت ارشد شامل گویه های 21 تا 25، سرپرستی مستقیم شامل گویه های 26 تا 30، فرایندهای کاری ...