دانلود داکیومنت ddoc.ir | فروشگاه جامع تحقیقات و مقالات دانشجویی و آزمون های روانشناسی با منابع معتبر

دانلود داکیومنت ddoc.ir

فروشگاه جامع تحقیقات و مقالات دانشجویی و آزمون های روانشناسی با منابع معتبر

تحقیقات و مقالات دانشجویی و آزمون های روانشناسی با منابع معتبر منبع فوري براي کاربردهاي  سنجش روانشناختي در زمينه بزرگسالان مجموعه مقالات معتبر مقالات با منابع کاملا معتبر و تضمین شده پرسشنامه استاندارد و معتبر با روایی و پایایی و راهنمای آزمون

اطلاعیه فروشگاه

.... دانلود رایگان... مشتریان محترم و گرامی ما بعد از خرید فایل نیاز به دانلود آن دارند ، پهنای باند پرسرعت ، نامحدود برای مشتریان ما فراهم شده است. لینک دانلود مستقیم بدون محدودیت سرعت قابل دانلود با فایل منیجر بهترین تجربه دانلود را برای مشتریان ما فراهم می کند.

پرسشنامه مهارت های شناختی و فراشناختی

پرسشنامه مهارت های شناختی و فراشناختی

با توجه به تئوری‌ها و پژوهش‌های انجام‌شده و با توجه به ابعاد دانش شناختی و فراشناختی که از فصل دوم پژوهش استخراج شد،تستی تنظیم شد،که به طورمختصر عبارتنداز:

 فراشناخت مفهومی چند وجهی است که شامل دانش ها(باورها)، فرایندها و راهبردهایی است که شناخت را ارزیابی، نظارت یا کنترل می کند(ولز، 1979؛ فلاول، 1979؛ نلسون و همکاران، 1999؛ موسس و بیرد، 2002؛ اسپادا و همکاران، 2007). فلاول و همکاران(1993) دانش فراشناختی را به سه طبقه ی دانش در مورد شخص، دانش در مورد تکلیف و دانش در مورد راهبرد تقسیم می کنند، پاریس و همکاران(1984) دانش فراشناختی را به سه طبقه ی خبری، فرایندی و شرطی تقسیم کرده اند که از بعضی جهات با طبقات دانش فراشناختی فلاول و همکارانش همپوشی دارد. بیکر(1989) معتقد است دو نوع فراشناخت به هم پیوسته، یعنی دانش درباره شناخت و تنظیم شناخت و نظارت بر آن وجود دارد. بر حسب نظر رفوث و همکاران، فرادانش، فرا نظارت و استفاده ی مناسب و بجا از راهبرد، مولفه های فراشناخت هستند. پرسلي، بوركوسكي و اشنايدر(1987)، جاکوبز و پاریس1987، براون 1987، ویلسون و وینگ، 1998 ، وايستاين و هيوم[1](1998) راهبردهاي شناختي را به سه دسته تقسيم كرده اند ( تكرار و مرور ذهني، بسط و گسترش معنايي، سازماندهي).

آندرسون(2002) بر اساس يافته هاي پژوهشي قبل، پنج مولفه عمده و اصلي براي راهبردهاي شناختی و فراشناختي بر مي شمارد ؛ 1- آمادگي و برنامه ريزي براي يادگيري   2- انتخاب و استفاده از راهبرد شناختي مناسب    3- استفاده از راهبرد نظارت كردن    4- هماهنگ سازي راهبردهاي شناختي مختلف با يكديگر    5- استفاده از راهبرد ارزشيابي كردن. دمبو نيز راهبردهاي فراشناخت را در سه مقوله طبقه بندي كرده است(نقل از؛ سيف،1380) که عبارتند از   1- راهبردهاي برنامه ريزي 2- راهبردهاي كنترل و نظارت 3- راهبردهاي نظم دهي.

گریگوری و اسپرلینگ(1994) در بررسی اعتبار وروایی پرسشنامه 52 سوالی فراشناخت نشان داده اند که فراشناخت دارای دوعامل کلی دانش راجع به شناخت وتنظیم شناخت است. اونیل و عابدی (1996) در بررسی تاییدی اعتبار و روایی پرسشنامه شناخت و فراشناخت، با چهار بعد برنامه ریزی، نظارت، استراتژی شناختی وآگاهی(هر بعد دارای5 سوال) نشان دادند که در تحلیل عامل تاییدی 5 عامل به دست آمده است. بيشتر فعاليت هاي شناختي، وابسته به عوامل فراشناختي هستند كه اين فعاليت ها را نظارت و كنترل مي كنند(اسپادا و همکاران، 2007). فلاول براین باور بود که اصطلاح فراشناخت به فرآيندهاي شناختي گفته مي شود كه در كنترل جنبه هاي شناخت نقش دارند(پوردون و كلارك، 1999). در واقع فراشناخت به دانش فرد درباره فرایندهای شناختی خود و چگونگی استفاده بهینه از آن ها برای رسیدن به هدف های یادگیری گفته می شود. به طورکلی ازدیدگاه های مختلف برای شناخت و فراشناخت دو الی پنج مولفه درنظر گرفته شده است. تستی مشتمل بر 42 سوال بنا بر تئوري‌های مختلف که در فصل دوم به صورت مبسوط آورده شده است و در بخش بالا به صورت خلاصه آمده است، نوشته شد. سوالهای آن به صورت طیف لیکرت چهارگزینه ای، بصورت خیلی زیاد(4)، نسبتا زیاد(3)، نسبتا کم(2)، و خیلی کم(1) نمره گذاری می شوند. بجز سوال 37و39که برعکس نمره گذاری می شود. این تست شناخت و فراشناخت  را در پنج بعد می سنجد، شمارة سؤالات مرتبط با ابعاد درنظر گرفته شده عبارت است از :

 

برنامه ریزی:  پرسش های 8 ، 9 ،10، 5، 3، 2، 15، 40، 1

مرور ذهنی:  پرسش های30، 28، 36، 29، 31، 25، 27، 35، 19

کنترل و نظارت:  پرسش های 26،11، 12، 41، 32، 16، 7 ، 4، 18، 33، 42، 23

ارزشیابی:  پرسش های 6، 24، 22، 17، 14، 21، 20

سازمان دهی:  پرسش های 39، 34، 38، 37، 13

برای بررسی اینکه آیا آیتم ها تاچه حد سازه های مدنظر را می سنجد، از نظر متخصصان استفاده شد (پرسشنامه توسط 5 نفر از متخصصان مورد ارزیابی قرارگرفت). از آنها خوسته شد که  نظر خود را پیرامون هر آیتم از هر سازه در این مورد که چقدر آن آیتم سازه مورد نظر را می سنجد، از خیلی زیاد (5) تا خیلی کم(1) مشخص کنند. ضریب توافق بین رتبه های متخصصان در مورد آیتم های هر سازه با مشخص آماری کندال «ضریب هماهنگی یاتطابق» محاسبه شد که در جدول 4-3 آمده است.با توجه به ضرایب بدست آمده ضریب تطابق کندال برای همه  مولفه ها معنادار بود که نشان دهنده روائی محتوائی مولفه هاست. همچنین برای بررسی سوال ها و پاسخ دانشجویان به سوال ها و وارسی مولفه های تست 42 سوالی در یک نمونه 30 نفری که معرف جامعه پژوهش باشد اجرا شد. روش آلفاي كرونباخ براي بررسي اعتبار عاملهاي اين پرسشنامه  استفاده شد.

ضريب آلفا براي مولفه مرورذهنی 822/0 بیشتر از  بقیه بود و ضريب آلفا براي مولفه سازمان دهی 650/0 کمتر از  بقیه بود، چون این ضرایب برای نمونه 30 نفری بدست آمد. چون نمونه این پژوهش 1000نفر است، بنابراین ضرایب آلفای بدست آمده برای نمونه 30نفری قابل قبول است

 

نوع فایل:

قابل ویرایش

فرمت فایل:

doc

تعداد صفحات :

8 صفحه



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 41,000 تومان
(شامل 5% تخفیف به مدت محدود)
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
توجه: برای خرید امن و دانلود سریع و بدون مشکل لطفا اگر اتصال به اینترنت از طریق ف.ی.ل.ت.ر.شکن یا V.P.N دارید ابتدا این ابزار را خاموش و قطع کنید تا جهت ورود به درگاه پرداخت دچار مشکل نشوید.
ایمیل
موبایل
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
farashenakhti_2056122_5506.zip27.6k





پرسشنامه هوش هیجانی شات (SSRI)

پرسشنامه هوش هیجانی شات (SSRI) پرسشنامه هوش هیجانی شات (SSRI) : این پرسشنامه توسط شات و همکاران در سال 1998 براساس الگوي اوليه هوش ‌ هيجاني ماير و سالووي، (1990) ساخته شد. اين مقياس شامل 32 جمله توصيفي مانند" هنگامي كه من داراي خلق مثبت (مانند شادي )هستم. حل مشكلات براي من آسانتر است" مي باشد، اين مقياس 3 مولقه دارد كه عبارتند از: 1- مولفه تنظیم هیجان 2- مولفه ارزیابی از هیجان و بيان هيجان 3- مولفه بهره برداري از هيج ...

توضیحات بیشتر - دانلود 30,000 تومان

پرسشنامه يادگيري خودتنظیمی (SRLS)

پرسشنامه يادگيري خودتنظیمی (SRLS) پرسشنامه يادگيري خودتنظیمی (SRLS): این مقیاس توسط زیمرمن و مارتینزپونز,(1988) ساخته شده است. مقیاس مذکور دارای 27 ماده است که 24 ماده اول، مربوط به راهبردهای چهارده‌گانه یادگیری خودتنظیمی بوده و نمره کل فرد، حاصل جمع این 24 ماده است.این راهبردها شامل: خودارزشیابی، سازمان دادن و انتقال، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی، یادداشت‌برداری و خودکنترلی، جستجوی اطلاعات، سازماندهی محیط، خودپیامد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 26,500 تومان

پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف

پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف :این پرسشنامه توسط ریف ( Reef ) در سال 1980طراحی شد .فرم اصلی دارای 120سئوال بوده که در بررسیهای بعدی فرمهای کوتاهتر 84-54-18سئوالی آن نیز طراحی شده است. مقیاس بهزیستی روانشناختی دارای شش خرده مقیاس پذیرش خود،رابطه مثبت با دیگران ،خود مختاری ،زندگی هدفمند ،رشدشخصی و تسلط بر محیط است. در فرم84 سئوالی هر عامل دارای 14 سئوال است وضریب پایایی این ابزار به وسیله ریف و ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان

پرسشنامه تعارض کار-خانواده

پرسشنامه تعارض کار-خانواده پرسشنامه تعارض کار-خانواده (نت مه یر،1996) این پرسشنامه دارای 10 سوال است که پنج سوال تعارض کار-خانواده (مانند ساعتهای کاری من، مانع از انجام وظایف خانوادگی ام می­شود) و پنج سوال تعارض خانواده-کار (مانند وظایف خانوادگی من، باعث بروز مشکل در انجام وظایف حرفه­ای من می­شود) را در مقیاس 7 امتیازی لیکرت اندازه­گیری می کنند. روایی پرسشنامه توسط سازندگان با روش همبستگی هر دو قسمت با شان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 26,500 تومان 13,500 تومان 50% تخفیف

پرسشنامه فرهنگ ایثار و شهادت

پرسشنامه فرهنگ ایثار و شهادت در بخش تحلیل اسنادی جهت احصاء مؤلفه های فرهنگ ایثار و شهادت و راهکارهای نهادینه سازی آن در مدارس، از فرم فیش برداری استفاده شده است و در بخش تحلیل محتوا، به منظور بررسی و تحلیل محتوای اهداف مصوب دوره متوسطه از نظر میزان توجه به مؤلفه های فرهنگ ایثار و شهادت، از فرم چک لیست تحلیل محتوای محقق ساخته استفاده شده است. به منظور تدوین فرم چک لیست تحلیل محتوای اهداف مصوب دوره متوسطه، تعداد قابل توجهی از م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 38,000 تومان

پرسشنامه ی نیازهای بنیادی روانی

پرسشنامه ی نیازهای بنیادی روانی پرسشنامه نیازهای بنیادی روانی توسط گاردیا، دسی و ریان (2000) ساخته شده است. مقیاس مذکور شامل 21 ماده است که سه خرده مقیاس، خودمختاری، شایستگی و ارتباط را می سنجد، که میزان احساس حمایت از نیاز های خود مختاری  ، نیاز به شایستگی  ونیاز به ارتباط با دیگران را می سنجد. که بر اساس مقیاس هفت درجه ای لیکرت درجه بندی شده است. و سوالات دارای علامت ع به صورت معکوس نمره گذاری می شوند. گاردیا و همکار ...

توضیحات بیشتر - دانلود 22,500 تومان

پرسشنامه عادت‌ خواندن

پرسشنامه عادت‌ خواندن پرسشنامه عادت‌های خواندن که نور شاه‌ریز عبدالکریم و عامل حسن  (2006) در پژوهش خود تحت عنوان "عادت‌ها و نگرش‌های خواندن در عصر دیجیتال در دانشکده کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه بین‌المللی اسلامی گمبار مالزی" به کار برده‌اند.در این پرسشنامه از پاسخنامه پنج درجه‌ای (هرگز، به‌ندرت، گاهی‌اوقات، اغلب و بیشتراوقات) و همچنین برخی سوالات چند جوابی استف ...

توضیحات بیشتر - دانلود 23,500 تومان

پرسشنامه سبک های والدینی

پرسشنامه سبک های والدینی پرسشنامه فرزند پروری یانگ که یک ابزار اولیه برای شناسایی ریشه های دوران کودکی طرح واره ها است در سال 2003 توسط یانگ تهیه شده است. این پرسشنامه 72 عبارت دارد که در آن پاسخ دهنده پدر و مادر خود را به طور جداگانه، بر اساس نوع رفتاری که با وی داشته اند، در یک مقیاس شش درجه ای رتبه بندی می کند. این ابزار دارای 17 زیر مقیاس: محرومیت عاطفی، رها کردن، بی اعتمادی/ بد رفتاری، نقص/ شرم، شکست، وابستگی/ بی کفا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 72,500 تومان 40,000 تومان 45% تخفیف

پرسشنامه تجدید نظر شده در روابط نزدیک

پرسشنامه تجدید نظر شده در روابط نزدیک نسخه تجدید نظر شده پرسشنامه تجربیات که جدیدترین مقیاس برای اندازه گیری سبک‏های دلبستگی بزرگسالان است در سال 2000 توسط فرالی، والر و برنان و بر اساس مقیاس سبک‏های دلبستگی (برنان، کلارک و شاور، 1998) ساخته شده و برای نخستین بار در پژوهش فعلی در جامعه آماری مورد پژوهش به کار گرفته شده است. این پرسشنامه که یک ابزار خودگزارشی است دارای دو زیرمقیاس اضطراب مربوط به دلبستگی و اجتناب مربوط به دلبست ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان 26,000 تومان 35% تخفیف

مقياس خودکنترلي

مقياس خودکنترلي  معرفي مقیاس خودکنترلی و روایی و پایایی آن اين آزمون در سال 2004 توسط تانجني و همکاران، تهيه شده است و داراي 36 ماده است. اين آزمون با الهام از ابزارهاي قبلي و براي برطرف کردن نواقص پرسشنامه‌هايي که براي خودکنترلي ساخته شده بود، تهيه شده است. براي بررسي اعتبار و روايي پرسشنامه در دو مطالعه، بر روي دو گروه دانشجوي دوره‌ي کارشناسي اجرا شده است نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعدا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 177,000 تومان

پرسشنامه آلکسی تیمیای تورنتو (TAS)

پرسشنامه آلکسی تیمیای تورنتو (TAS) پرسشنامه آلکسی تیمیای تورنتو ( TAS ) مقياس ناگويي هيجاني تورنتو ( FTAS-20 ) : مقياس ناگويي هيجاني تورنتو(بگبی،پاركرو تيلور،1994،به نقل از بشارت،1390)يك آزمون 20 سوالي است و سه زير مقياس دشواري در شناسائي احساسات (شامل 7ماده)،دشواري در توصيف احساسات(شامل 5 ماده)،و تفكر عيني(شامل 8 ماده)را در اندازه هاي 5 درجه اي ليكرت از نمره ي 1 (كاملا مخالف) تا نمره 5 ( كاملا موافق) مي سنجد. در نسخه فارسي م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 22,500 تومان

پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS)

پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS) هدف: تفکیک دانش آموزان دبیرستانی با سازگاری خوب از دانش آموزان دبیرستانی با سازگاری ضعیف از لحاظ عاطفی، آموزشی و اجتماعی این پرسشنامه در صدد است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی جدا سازد. فرم نهایی این پرسشنامه 60 سوال می باشد (برای هر حوزه 20 سوال). پرسشنامه سازگاری با هدف مشاوره دانش آموزان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 26,500 تومان

مقیاس رضایت مندی زناشویی

مقیاس رضایت مندی زناشویی این آزمون دارای 10 مؤلفه و 50 سؤال می باشد، که سهم هر یک از مؤلفه ها 5 سؤال است. این مؤلفه ها عبارتند از: صفات شخصیتی، ارتباط کلامی، حل اختلاف و تعارض، پایبندی های مذهبی زوجین، روابط جنسی، مدیریت مالی و اقتصادی، تفریح اوقات فراغت خانواده، رفت و آمدهای فامیلی، تولید فرزند و فرزندپروری و نقش زن و شوهری( جدیری،1387).    اين آزمون ده مؤلفه و پنجاه پرسش دارد كه سهم هر يك از مؤلفه‌ها پنج ...

توضیحات بیشتر - دانلود 26,500 تومان

پرسشنامه هویت فردی بردبار

پرسشنامه هویت فردی بردبار پرسشنامه هویت فردی مشتمل بر 40 سوال است که چهار بعد هویت اطلاعاتی، هویت هنجاری، هویت اغتشاشی و هویت تعهدی دانش آموزان را مورد سنجش قرار مي‌دهد . اعتبار و روایی برای بدست آوردن پایایی این آزمون از 30نفر پیش آزمون گرفتیم و از طریق نرم افزار Spss ضریب الفای کرنباخ برابر با 87/0 که حد مطلوبی است بدست آمد. نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 3 صفحه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 22,500 تومان

سیاهه استرس هری

سیاهه استرس هری این پرسشنامه در سال 2005 میلادی توسط دکتر اس. چانداران هری ساخته شده وبا 66 سوال که به صورت جملات خود گزارش دهی می باشد، استرس را مورد سنجش قرار می دهد. پرسشنامه 39 سوالی استرس جدول A: مقادیر همبستگی بین عامل ها جدول B : همبستگی پرسشنامه سلامت روان با عوامل پرسشنامه هری جدول C : همبستگی زیر مقیاس نشانه های جسمانی پرسشنامه سلامت روان با عوامل پرسشنامه هری جدول D : همبستگی زیر مقیاس اضطراب و ب ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان

پرسشنامه محقق ساخته تعصب

پرسشنامه محقق ساخته تعصب پرسش نامه ی حاضر جهت سنجش میزان تعصب طراحی گردیده است . این پرسشنامه دارای مولفه های دروغ سنجی می باشد لذا تلاش برای نشان دادن جلوه ی خوب از خود بی ثمر و منجر به تکرار آزمون و دوباره کاری خواهد شد . برای هر خرده مقیاس تعداد 10 گویه در نظر گرفته شده است .گویه های 1،6،8،9،13،18،23،24،32،36 مربوط به تعصب نژادی می باشند. گویه های 2،7،10،11،16،20،22،25،30،31 مربوط به تعصب جنسی می باشند. گویه های3،5،12 ...

توضیحات بیشتر - دانلود 22,500 تومان

پرسشنامه پردازش شناختی (CPI)

پرسشنامه پردازش شناختی (CPI) پرسشنامه پردازش شناختی ( CPI ) که کروز در سال 1999 برای کمک به روند تشخیص افتراقی اختلال یادگیری خاص برای سنین 7 تا 19 سال تهیه نموده است مبتنی بر مرور کامل جریان عصب شناختی، اندازه گیری رسمی شناختی از 1200 دانش­آموز، مصاحبه با بیش از صد والدین و دانش­آموز و مشاهده مستقیم رفتار افراد با اختلال یادگیری است. مشخص شده است که این پرسشنامه می ­ تواند پایایی افتراقی زیر گروه­های خاص اخ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 33,000 تومان 23,500 تومان 30% تخفیف

پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات آموزشی

پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات آموزشی تمام متغیر ها پژوهش از سطح اندازه گیری رتبه ای برخوردارند بجز جنسیت افراد که سطح اندازه گیری آن فاصله ای است.در این پژوهش به منظور اندازه گیری پاسخ ها ی ارائه شده از طیف لیکرت استفاده میشود. طیف لیکرت :نگرشی هست که پاسخگو می تواند نظرات موافق و مخالف خود را ابراز کند. طیف لیکرت یک نمودار فاصله ای است که می تواند ،نگرش – تعلقی باور و احساسات پاسخگو را تعیین کند. در این تحقیق 21 سوال در 5 بع ...

توضیحات بیشتر - دانلود 23,500 تومان

اثرات موادمخدر بر رابطه ج ن س ی

اثرات موادمخدر بر رابطه  ج ن س ی اثرات موادمخدر بر رابطه ج نسی ماري‌جوانا،‌ حشيش يا گرسدر مورد ماري‌جوانا که بعضي‌ها آن را با نام حشيش يا گرس مي‌شناسند، پژوهش‌هاي زيادي انجام شده است. مصرف اين ماده در درازمدت مي‌تواند موجب ناباروري در زنان و عقيمي در مردان شود. ماده موثره موجود در حشيش تحت عنوان کانابينوييد مي‌تواند در مردان سبب کاهش هورمون مردانه يا تستوسترون شده و موجب اختلال در ميل جنسي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 26,500 تومان 15,000 تومان 45% تخفیف

ماتريسهاي پيشرونده ريون

ماتريسهاي پيشرونده ريون اين آزمون براي ارزيابي هوش تهيه شده ودر ايران نيز هنجار يابي شده است . از اين آزمون براي همتا سازي گروهها استفاده ميشود.که در اين پژوهش جهت اندازه گيري هوش کودکان ADHD استفاده گرديد. اين آزمون از 36 تصوير تشکيل شده بود که براي سنين 6 تا 14 سال قابل اجراست . مدت اجراي اين آزمون 45 دقيقه ميباشد . ( نسخه ی ناقص ) نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 2 صفحه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 22,500 تومان

تست N Back

تست N Back جهت اندازه گيري حافظه فعال از آزمون نرم افزاري N-BACK که بصورت يک بازي است استفاده شد . در اصل اين تست تمرين هايي جهت تقويت حافظه فعال هستند ، اين تست اولين بار توسط وين کريچنر 3 در سال 1958 معرفي شد . نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 2 صفحه   این محصول شامل شرح و توضیح تست است و شامل نرم افزاری برای اجرای تست یا موارد مشابه نمی شود. ...

توضیحات بیشتر - دانلود 22,500 تومان

پرسشنامه بهزیستی روانشناختی

پرسشنامه بهزیستی روانشناختی این مقیاس در سال 1989 توسط کارول ریف ساخته شده است. این آزمون 84 سؤال و 6 عامل را دربر می‌گیرد. شرکت­کنندگان در مقیاسی 6 درجه‌ای (کاملاً مخالف تا کاملاً موافق) به سئوالات پاسخ می‌دهند. چهل و هفت سؤال، مستقیم و سی و هفت سؤال به صورت معکوس نمره‌گذاری می‌شوند. ریف برای بررسی روایی ابزار و سنجش رابطۀ آن با سنجه‌هایی که صفات شخصیتی را می‌سنجیدند، و در ضمن شاخص بهز ...

توضیحات بیشتر - دانلود 26,500 تومان 19,000 تومان 30% تخفیف

آزمون اضطراب اجتماعی اندام

آزمون اضطراب اجتماعی اندام آزمون اضطراب اجتماعی اندام + نحوۀ نمره گذاری نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 1 صفحه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 22,500 تومان

آزمون هوشی گودیناف

آزمون هوشی گودیناف   آزمون تصویر آدمک گودیناف   به طور کلی روش نمره گذاری در آزمون تصویر آدمک گودیناف از این قرار است که به هر قسمتی از تصویر یک نمره تعلق می گیرد که مجموع آنها 51 تجاوز نمی کند. با استفاده از جدول مخصوص، نمره خام تبدیل به سن عقلی می شود و از رابطه 100× سن تقویمی ÷ سن عقلی بهره هوشی کودک بدست می آید. نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 5 صفحه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 59,500 تومان 27,000 تومان 55% تخفیف

آزمون هوشی آر.بی.کتل(مقیاس 2 – فرم B)

آزمون هوشی آر.بی.کتل(مقیاس 2 – فرم B)   آزمون هوشی آر.بی.کتل آزمون نابسته به فرهنگ اندازه گیری عامل G مقیاس 2 – فرم B نوع فایل:   قابل ویرایش   فرمت فایل:   doc   تعداد صفحات :   9 صفحه   ...

توضیحات بیشتر - دانلود 72,500 تومان 40,000 تومان 45% تخفیف

آزمون هوشی آر.بی.کتل

آزمون هوشی آر.بی.کتل آزمون هوشی آر.بی.کتل آزمون نابسته به فرهنگ اندازه گیری عامل G مقیاس 3 – فرم A نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 8 صفحه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 33,000 تومان 20,000 تومان 40% تخفیف

راهنمای آزمون هوشی آر.بی.کتل (مقیاس دو)

راهنمای آزمون هوشی آر.بی.کتل (مقیاس دو) ساخت آزمون آزمونهای نابسته به فرهنگ کتل برای سه سطح زیرپیش بینی شده است. مقیاس 1. برای کودکان 4 تا 8 ساله ، برای کودنها و برای بزرگسالانی که در بیمارستانهای روانی بستری هستند. مقیاس 2. برای کودکان 8 تا 13 ساله ،برای بزرگسالانی که کمتر از دیپلم سواد دارند و برای اکثر کسانی که بیش از 50 سال دارند. مقیاس 3. برای سطوح بالاتر از دیپلم ، برای دانشگاهیان و بزرگسالان باهوش. آنچه در زیرمی آید مقیاس ...

توضیحات بیشتر - دانلود 23,500 تومان

پرسشنامه استاندارد سرمایه فکری

پرسشنامه استاندارد سرمایه فکری تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه سرمایه فکری از نگاه مدیریتی، مجموع سرمایه انسانی و ساختاری نظیر دانش، تجربه کاربردی، فناوری سازمانی، روابط و مهارت های تخصصی است که با خلق مزیت رقابتی، حیات سازمان در بازار را به ارمغان می آورند(شهائی و الهی،1389). تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه در این پژوهش منظور از سرمایه فکری نمره­اي است كه کارکنان به سوالات42گویه ای & ...

توضیحات بیشتر - دانلود 66,000 تومان 36,500 تومان 45% تخفیف

راهنمای آزمون اندر يافت كودكان C. A. T

راهنمای آزمون اندر يافت كودكان C. A. T راهنمای آزمون اندر يافت كودكان C. A. T در زير موضوع هاي شاخصي را كه به عنوان پاشخ هايي به تصاوير مختلف داده شده است، ارائه مي شود. تعبير وتفسير آزمون C. A.T زماني كه فرد به تفسير يك روش وابسته به درك واحساس مانند آزمون C.A.T نزديك مي شود، بهتر است كه اصول اساسي را درذهن خود نگاه دارد. ازآزمودني درخواست مي شودكه موقعيتي را درك كند. تفسير آزمودني ازمحرك بدنبال دستورالعمل ارائه شده، گفتن داست ...

توضیحات بیشتر - دانلود 26,500 تومان

پرسشنامه خودتوصيف‌ گري بدني

پرسشنامه خودتوصيف‌ گري بدني خود پنداره بدني يك واسطه مهم در پيامدهاي ورزش است. پژوهش اخير ثابت كرده است كه خودپنداره بدني براي بالا بردن سطوح فعاليت بدني و رشد مهارتي مرتبط با انواع ورزش فراتر از چيزي كه بوسيله اندازه‌گيري‌هاي قبلي مهارت و فعاليت توصيف مي‌شود‌، ارتباط دارد. خودپنداره بدني يك زمينه محتاطانه برگرفته از مدل خودپنداره سلسله مرتبه‌اي و چندبعدي شاولس   هابنر و استانتون(1976) ارائ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 59,500 تومان 33,000 تومان 45% تخفیف

« آزمون جملات ناتمام راتر»

« آزمون جملات ناتمام راتر» آزمونهاي جملات ناتمام، به عنوان يكي از روشهاي فرافكن در ارزشيابي شخصيت مورد استفاده مي باشد، واول بار در سال 1930 بوسيله تندلر به كار برده شد، متخصصاني چون راد3، شور4، ويلر5، استاين6، راتر7، ساكس8، لوي9، وويلرمن10 با پژوهش هاي خود، ارزش وكارايي جملات ناتمام را درارزشيابي تعارضات رواني، تخيلات، عواطف، باز خوردها و برداشت هاي آزمودني نيازها، شكست ها و مكانيسم هايي كه وي به كار مي برد، تاكيد كرده اند ...

توضیحات بیشتر - دانلود 30,000 تومان

فرم کوتاه نسخه ي فارسي پرسشنامه ي نظم جويي شناختي هيجان (CERQ-P- short)

فرم کوتاه نسخه ي فارسي پرسشنامه ي نظم جويي شناختي هيجان (CERQ-P- short) چگونه با وقايع كنار مي ­ آييد؟ هركس با وقايع منفي و ناخوشايند مواجهه مي­شود و به شيوه­ی خاص خود در برابر آن­ها پاسخ مي­دهد. پس از مطالعه­ی هريک از عبارات زير مشخص فرماييد وقتي وقايع منفي يا ناخوشايندي را تجربه مي­كنيد عموماً درباره­ی آن­ها چگونه فكر مي­كنيد؟ نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 2 صفحه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 22,500 تومان

پرسشنامه مقابله مذهبی پارگامنت (RCOPE)

پرسشنامه مقابله مذهبی پارگامنت (RCOPE) هدف: سنجش میزان مقابله مذهبی فرد در مقابله با یک حادثه منفی در زندگی نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 3 صفحه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 26,500 تومان 24,000 تومان 10% تخفیف

پرسشنامه مديريت تضاد

پرسشنامه مديريت تضاد هدف : سبك مديريت تضاد افراد را روشن مي سازد. : تصور كنيد كه در يك موقعيت كاري با مخالفت سرپرست مستقيم خود مواجه شده ايد سپس نشان دهيد در مقابله با شرايطي كه در قالب عبارات ذيل آمده است، غالبا چه نوع رفتاري را برمي گزينيد. نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 5 صفحه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 46,500 تومان 28,000 تومان 40% تخفیف

پرسشنامه سلامت عمومي (GHQ-28)

پرسشنامه سلامت عمومي  (GHQ-28) اين پرسشنامه كه توسط گلدبرگ ساخته شده، از جمله شناخته شده ترين ابزارهاي غربالگري اختلالات رواني است كه به صورت فرمهاي 12، 28، 30 و 60 در دسترس مي باشد. در اين مجموعه فرم 28 سوالي آن ارائه گرديده است كه سئوالات آن در بر گيرندة چهار خرده مقياس مي باشد كه هر يك از آنها خود شامل 7 سئوال مي باشند. سئوالات 7-1 مربوط به مقياس علائم جسماني و وضعيت سلامت عمومي مي باشد. از سوال 14-8 مربوط به مقياس اضطراب، ا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 53,000 تومان 29,500 تومان 45% تخفیف

پرسشنامه سرمایه فرهنگی بوردیو

پرسشنامه سرمایه فرهنگی بوردیو هدف: سنجش ارزشها و نمودهای فرهنگی و هنری در سه شاخص: 1- تجسم یافته یا سرمایه بدنی و فردی (مهارت ذهنی، مهارت در بیان مطالب درسی) 2- عینی (مصرف کالاهای فرهنگی، تملک کالاهای فرهنگی، علاقمندی به هنر) 3- نهادی (مدارک تحصیلی) نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 4 صفحه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 40,000 تومان 20,000 تومان 50% تخفیف

پرسشنامه تمايل به برنامه ريزي

پرسشنامه تمايل به برنامه ريزي پرسشنامه تمايل به برنامه ريزي هدف : اين ابزار سنجش براي كمك به ارزيابي تمايل افراد براي برنامه ريزي فعال طراحي گرديده است. نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 2 صفحه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 22,500 تومان

پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASA)

پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASA) مبانی نظری پرسشنامه یکی از مهمترین تغییراتی که در دوران نوجوانی و جوانی عارض می گردد.نیاز به ابزار وجود در بین آنهاست.این نیاز در دوران جوانی به اوج می رسد و تاثیرات ژرفی بر عزت نفس و کسب هویت آنها می گذارد. ابزار وجود در جوانان از سویی می تواند باعث خودشکوفایی تواناییهای بالقوه شان شود و از سوی دیگر می توان اذعان داشت که ابزار وجود در جوانان دو روی سکه است که می بایست آن را در جهت پالایش شخصیت آ& ...

توضیحات بیشتر - دانلود 23,500 تومان