فروشگاه جامع تحقیقات و مقالات دانشجویی و آزمون های روانشناسی با منابع معتبر
اطلاعیه فروشگاه
.... دانلود رایگان...
مشتریان محترم و گرامی ما بعد از خرید فایل نیاز به دانلود آن دارند ، پهنای باند پرسرعت ، نامحدود برای مشتریان ما فراهم شده است. لینک دانلود مستقیم بدون محدودیت سرعت قابل دانلود با فایل منیجر بهترین تجربه دانلود را برای مشتریان ما فراهم می کند.
پرسشنامه سبک های والدینی
پرسشنامه فرزند پروری یانگ که یک ابزار اولیه برای شناسایی ریشه های دوران کودکی طرح واره ها است در سال 2003 توسط یانگ تهیه شده است. این پرسشنامه 72 عبارت دارد که در آن پاسخ دهنده پدر و مادر خود را به طور جداگانه، بر اساس نوع رفتاری که با وی داشته اند، در یک مقیاس شش درجه ای رتبه بندی می کند. این ابزار دارای 17 زیر مقیاس: محرومیت عاطفی، رها کردن، بی اعتمادی/ بد رفتاری، نقص/ شرم، شکست، وابستگی/ بی کفایتی، آسیب پذیری در مقابل ضرر یا آسیب، خود تحول نایافته/ گرفتار، اطاعت، ایثار، بازداری هیجانی، معیارهای سرسختانه، استحقاق/ بزرگ منشی، خویشتنداری و خود انضباطی ناکافی، پذیرش چویی جلب توجه، منفی گرایی/ بدبینی و تنبیه. هر یک از این زیر مقیاس ها ریشه های محتمل برای هر یک از طرح واره ها را نشان می دهند. برای مثال زیر مقیاس محرومیت عاطفی ریشه طرح واره محرومیت عاطفی مربوط به پدر یا مادر را نشان می دهد.
نسخه تجدید نظر شده پرسشنامه تجربیات که جدیدترین مقیاس برای اندازه گیری سبکهای دلبستگی بزرگسالان است در سال 2000 توسط فرالی، والر و برنان و بر اساس مقیاس سبکهای دلبستگی (برنان، کلارک و شاور، 1998) ساخته شده و برای نخستین بار در پژوهش فعلی در جامعه آماری مورد پژوهش به کار گرفته شده است. این پرسشنامه که یک ابزار خودگزارشی است دارای دو زیرمقیاس اضطراب مربوط به دلبستگی و اجتناب مربوط به دلبست ...
پرسشنامه آلکسی تیمیای تورنتو ( TAS ) مقياس ناگويي هيجاني تورنتو ( FTAS-20 ) : مقياس ناگويي هيجاني تورنتو(بگبی،پاركرو تيلور،1994،به نقل از بشارت،1390)يك آزمون 20 سوالي است و سه زير مقياس دشواري در شناسائي احساسات (شامل 7ماده)،دشواري در توصيف احساسات(شامل 5 ماده)،و تفكر عيني(شامل 8 ماده)را در اندازه هاي 5 درجه اي ليكرت از نمره ي 1 (كاملا مخالف) تا نمره 5 ( كاملا موافق) مي سنجد. در نسخه فارسي م ...
این پرسشنامه در دانشگاه شانکار توسط سین هاوسینک درسال 1993ساخته و هنجاریابی شده است (به نقل از فولادی، 1383). این آزمون با این هدف ساخته شد تا نوجوانان 14 تا 18ساله را از جهت سازگاری مطلوب و نامطلوب در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی از یکدیگر تشخیص دهد. این پرسشنامه شامل 60 گویه (در هر حوزه 20 گویه) است و به صورت بلی – خیر پاسخ داده می شود. در نمره گذاری به پاسخ های بلی نمره صفر تعلق می گ ...
هدف: تفکیک دانش آموزان دبیرستانی با سازگاری خوب از دانش آموزان دبیرستانی با سازگاری ضعیف از لحاظ عاطفی، آموزشی و اجتماعی این پرسشنامه در صدد است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی جدا سازد. فرم نهایی این پرسشنامه 60 سوال می باشد (برای هر حوزه 20 سوال). پرسشنامه سازگاری با هدف مشاوره دانش آموزان ...
این آزمون دارای 10 مؤلفه و 50 سؤال می باشد، که سهم هر یک از مؤلفه ها 5 سؤال است. این مؤلفه ها عبارتند از: صفات شخصیتی، ارتباط کلامی، حل اختلاف و تعارض، پایبندی های مذهبی زوجین، روابط جنسی، مدیریت مالی و اقتصادی، تفریح اوقات فراغت خانواده، رفت و آمدهای فامیلی، تولید فرزند و فرزندپروری و نقش زن و شوهری( جدیری،1387). اين آزمون ده مؤلفه و پنجاه پرسش دارد كه سهم هر يك از مؤلفهها پنج ...
پرسشنامه سبک های یادگیری کلب (2005) كلب براي سنجش سبكهاي يادگيري، پرسشنامهي سبك های يادگيري را تدوين كرده است. اين پرسشنامه دوازده سؤال دارد و برای هر يك از سؤالها 4 پاسخ پيشنهاد ميدهد. پاسخهاي پيشنهادي را بايد از نمرهي 1 تا 4 رتبهبندي كنید. با جمع امتياز هر يك از اين 4 گزينه در 12 جملهي پرسشنامه ( یعنی امتیاز گزینه های هم شماره در 12 ...
گويه هاي پرسشنامه جهت گزيني هدف از وندي ويل( ١٩٩٧ ) و اليوت و مك گريگور ( ٢٠٠١ ) اقتباس شده است. اين پرسشنامه چهار عامل-جهت گيري يادگيري، عملكرد-گرايشي، عملكرد-گريزي و بلاتكليفي در جهت گيري هدف را ارزيابي مي كند . براي تعيين تعداد عوامل از معيارهاي نمودار اسكري استفاده شد . بدين صورت با توجه به شيب نمودار عوامل آشكار شده در شيب تند نزولي، به عنوان عوامل اصلي قلمداد شد و عواملي ناديده انگاشت ...
پکیج آموزش مهارت خودآگاهی و حل مساله دارای 6 جلسه و شرح حال جلسات آموزش مهارتهای خودآگاهی و حل مساله جلسه اول : معارفه جلسه دوم :پذیرش موقعیت وتعریف مشکل جلسه سوم : هدف گذاری و خود ارزیابی صحیح و پیدا کردن راه حلهای گوناگون جلسه چهارم : بارش فکری جلسه پنجم : اجرا وبازبینی راه حل ها جلسه ششم: مروری بر چهار جلسه قبل نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 6 صفحه ...
در پژوهش حاضر جهت سنجش مسئولیت پذیری از مقیاس مسئولیت پذیری عبدل و ابراهیم (2002) استفاده شده است. بر مبنای اطلاعات حاصل از منابع مربوط به موضوع پرسشنامه ای مشتمل بر 12 سوال بر مبنای مقیاس لیکرت توسط عبدل و ابراهیم(2002) تهیه و تنظیم شد. شیوه نمره گذاری این پرسشنامه بصورت طیف لیکرت میباشد(هیچ وقت = 1 و تقریباً همیشه = 5). جهت بررسی روایی محتوا در پژوهشی که توسط عبدل و ابراهیم(2002) انجام شد، پرس ...
ساخت آزمون آزمونهای نابسته به فرهنگ کتل برای سه سطح زیرپیش بینی شده است. مقیاس 1. برای کودکان 4 تا 8 ساله ، برای کودنها و برای بزرگسالانی که در بیمارستانهای روانی بستری هستند. مقیاس 2. برای کودکان 8 تا 13 ساله ،برای بزرگسالانی که کمتر از دیپلم سواد دارند و برای اکثر کسانی که بیش از 50 سال دارند. مقیاس 3. برای سطوح بالاتر از دیپلم ، برای دانشگاهیان و بزرگسالان باهوش. آنچه در زیرمی آید مقیاس ...
راهنمای آزمون اندر يافت كودكان C. A. T در زير موضوع هاي شاخصي را كه به عنوان پاشخ هايي به تصاوير مختلف داده شده است، ارائه مي شود. تعبير وتفسير آزمون C. A.T زماني كه فرد به تفسير يك روش وابسته به درك واحساس مانند آزمون C.A.T نزديك مي شود، بهتر است كه اصول اساسي را درذهن خود نگاه دارد. ازآزمودني درخواست مي شودكه موقعيتي را درك كند. تفسير آزمودني ازمحرك بدنبال دستورالعمل ارائه شده، گفتن داست ...
مبانی نظری پرسشنامه یکی از مهمترین تغییراتی که در دوران نوجوانی و جوانی عارض می گردد.نیاز به ابزار وجود در بین آنهاست.این نیاز در دوران جوانی به اوج می رسد و تاثیرات ژرفی بر عزت نفس و کسب هویت آنها می گذارد. ابزار وجود در جوانان از سویی می تواند باعث خودشکوفایی تواناییهای بالقوه شان شود و از سوی دیگر می توان اذعان داشت که ابزار وجود در جوانان دو روی سکه است که می بایست آن را در جهت پالایش شخصیت آ& ...