فروشگاه جامع تحقیقات و مقالات دانشجویی و آزمون های روانشناسی با منابع معتبر
اطلاعیه فروشگاه
.... دانلود رایگان...
مشتریان محترم و گرامی ما بعد از خرید فایل نیاز به دانلود آن دارند ، پهنای باند پرسرعت ، نامحدود برای مشتریان ما فراهم شده است. لینک دانلود مستقیم بدون محدودیت سرعت قابل دانلود با فایل منیجر بهترین تجربه دانلود را برای مشتریان ما فراهم می کند.
پرسشنامه درگیری والدین در امور تحصیلی
پرسشنامه درگیری والدین در امور تحصیلی، ابزاری محقق ساخته می باشد که مشتمل بر 15 سوال می باشد. این پرسشنامه به صورت لیکرت پنج درجه ای که به صورت موافقم(5)، کمی موافقم(4)، نظری ندارم(3)، کمی مخالفم(2) و مخالفم(1) نمره گذاری می شود.جهت بررسی روایی این پرسشنامه سعی شد از پنج تن از اساتید دانشگاه کمک گرفته شود ابتدا سوالات پرسشنامه 20 مورد بودند که این اساتید روایی این پرسشنامه را مورد تایید قرار دادند و تعداد سوالات را به 15 مورد تقلیل دادند. جهت بررسی پایایی این پرسشنامه بر روی 100 نفر از دانش آموزان اجرا شد و آلفای کرونباخ برابر86/. برای کل آزمون به دست آمد که مورد قبول است.
پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف : مشتمل بر 18 سؤال که به صورت مقیاس 5 درجه ای لیکرت (کاملاً مخالفم نمره1، مخالفم نمره2، نظری ندارم نمره3، موافقم نمره4، کاملاً موافقم نمره5) است. پرسشنامه مؤلفه ها یادگیری سازمانی مهارت های فردی مدل های ذهنی چشم انداز مشترک یادگیری تیمی تفکّر سیستمی درگیری شغلی ____ نوآوری سازمانی ____ روایی پرسشنامه ها: علی رغم این که هر سه پرسشنامه&zwn ...
پرسشنامه ي رضایت شغلی بري فیلد و روث (1951 )، شامل 19پرسش ساده و قابل فهم است، که از طریق سنجش لیکرتی به ارزیابی رضایت ازکار و حرفه میپردازد. پاسخ به پرسش ها به شکل زیر نمره بندي میشود: 1- کاملا مخالفم 2- مخالفم3- نظري ندارم 4- موافقم 5- کاملا موافقم. دامنه ي نمره هاي احتمالی میان 18 تا 90 گزارش شد. نمره هاي بالاتر نشان دهنده ي رضایت شغلی بیشتر فرد می باشد . بري فیلد و روث پایایی این ابزار 87 درصد ...
برای اثربخشی سازمانی از پرسشنامهای که ساخته هوی و همکارانش (2009) است، جهت تعیین میزان نگرش کارکنان از اثربخشی، استفاده شد. این پرسشنامه دارای 8 سؤال که موارد 5 گانه کمیت و کیفیت محصول، کارایی، قابلیت سازگاری و قابلیت انعطاف را میسنجد و طیف 6 نمرهای لیکرت از کاملاً موافق تا کاملاً مخالف است. روایی پرسشنامه اثربخشی سازمانی از طریق ارزیابیهای کارشناسان (هوی و فرگوسن، 1985) ...
خود تنظیمی در این پرسشنامه دارای دو خرده مقیاس کاربرد راهبرد شناختی و خود تنظیمی ( مدیریت منابع و فراشناخت با هم ) است. خرده مقیاس کاربرد راهبرد شناختی دارای 13 سؤال و خرده مقیاس خود تنظیمی دارای 9 سؤال است که جمعاً 22 سؤال پرسشنامه را تشکیل می دهند. روایی روایی پرسشنامه سبک مدیریت کلاس به دو روش محاسبه شده است: الف) کسب نظر متخصصان درباره صحت گویه ها و هماهنگی با ابعاد متغیر که در مجموع با توجه ...
پرسشنامه نیازهای بنیادی روانی توسط گاردیا، دسی و ریان (2000) ساخته شده است. مقیاس مذکور شامل 21 ماده است که سه خرده مقیاس، خودمختاری، شایستگی و ارتباط را می سنجد، که میزان احساس حمایت از نیاز های خود مختاری ، نیاز به شایستگی ونیاز به ارتباط با دیگران را می سنجد. که بر اساس مقیاس هفت درجه ای لیکرت درجه بندی شده است. و سوالات دارای علامت ع به صورت معکوس نمره گذاری می شوند. گاردیا و همکار ...
برای بررسی وضعیت آزمودنیها نسبت به مطالعه نیز از پرسشنامه عادتهای مطالعه (PSSH) اثر ام . ان. پالسانی ، سادهانا شارما استفاده شده است که این پرسشنامه از طریق سایت کالج رید وود تهیه شده است. در این پرسشنامه از پاسخنامه دوجوابی (بله و خیر) استفاده شده است. پرسشنامه دارای 50 سوال با هفت مولفه که برای هر مولفه 7 سوال و یک مولفه نیز 8 سوال وجود دارد. شامل: 1. تمرکز (7سوال)، 2. یادآوری (7سوال ...
این پرسشنامه را یی یسن چن در سال 2004 ساخت و خود پنداره را در سه سطح عمومی، آموزشگاهی و غیر آموزشگاهی موردسنجش قرارداد. این پرسشنامه از نوع خود گزارشی است که شامل 15 عبارت بوده و پاسخها بهصورت مقیاس لیکرتی چهارگزینهای از کاملاً موافق (4 نمره) تا کاملاً مخالف (1 نمره) نمرهگذاری شده است و نمرهگذاری همه عبارات بهصورت مستقیم است. ضریب پایایی این آزمون از طریق همسان ...
مقیاس تابآوری در برابر آسیب را مدسن (2010) برای سنجش عوامل حفاظتی فردی، اجتماعی و خانوادگی مرتبط با تابآوری کودکان و نوجوانان آزاردیده ساخته است. این مقیاس، عزت نفس (14 سؤال)، خودتنظیمی (16 سؤال)، قدرت خوشبینی (14 سؤال)، حل مسئله (15 سؤال)، ساختار اعتقادی (16 سؤال)، حمایت/سلامت خانواده (23 سؤال)، روابط حمایتی با همسالان (18 سؤال)، عملکرد تحصیلی حمایت شده (14 سؤال)، مشارکت فعال د ...
پرسشنامه مذهبی بودن. این پرسشنامه توسط محقق ساخته شده است و حاوی 31 سؤال است که هر سؤال به صورت لیکرتی و از 0 تا 5 نمره گذاری میشود. این پرسشنامه 7 عامل انجام اعمال مذهبی (6 سؤال)، باورهای فرد در مورد خدا (4 سؤال)، باورهای فرد درباره نقش خدا در زندگی فردی (5 سؤال)، باورهای فرد درباره نقش دین در زندگی فردی (5 سؤال)، شرکت در جشنها و عزاداریهای مذهبی (4 سؤال)، دلایل انجام رفتارها (4 ...
برای سنجش متغیر تعلق به مدرسه از مقیاس احساس تعلق به مدرسه، ساخته ی براون و ایوانز (2002)، استفاده شد. این پرسشنامه دارای 16 ماده است که بر اساس یک مقیاس چهار درجهای (طیف لیکرت)، از کاملاً مخالفم (1)، مخالفم (2)، موافقم (3) و کاملاً موافقم (4) درجه بندی شده است. براون و ایوانز (2002)، ضریب پایایی این مقیاس را با استفاده از روش آلفای کرونباخ برابر با 86/0 ذکر کرده اند. ساختار عاملی این مقیاس، ...
«تست سنجش اعتياد به فيس بوك برگن» بر اساس 6 معيار اساسي تهيه شده است كه بايد براي دستيابي به نتيجه دقيق به هر 6 معيار صادقانه پاسخ داده شود. اگر در اين تست حداقل به 4 آيتم جواب اغلب يا هميشه داده شود.فرد معتاد به فیس بوک تشخیص داده میشود. نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 1 صفحه ...
نسخه تجدید نظر شده پرسشنامه تجربیات که جدیدترین مقیاس برای اندازه گیری سبکهای دلبستگی بزرگسالان است در سال 2000 توسط فرالی، والر و برنان و بر اساس مقیاس سبکهای دلبستگی (برنان، کلارک و شاور، 1998) ساخته شده و برای نخستین بار در پژوهش فعلی در جامعه آماری مورد پژوهش به کار گرفته شده است. این پرسشنامه که یک ابزار خودگزارشی است دارای دو زیرمقیاس اضطراب مربوط به دلبستگی و اجتناب مربوط به دلبست ...
معرفي مقیاس خودکنترلی و روایی و پایایی آن اين آزمون در سال 2004 توسط تانجني و همکاران، تهيه شده است و داراي 36 ماده است. اين آزمون با الهام از ابزارهاي قبلي و براي برطرف کردن نواقص پرسشنامههايي که براي خودکنترلي ساخته شده بود، تهيه شده است. براي بررسي اعتبار و روايي پرسشنامه در دو مطالعه، بر روي دو گروه دانشجوي دورهي کارشناسي اجرا شده است نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعدا ...
این پرسشنامه در دانشگاه شانکار توسط سین هاوسینک درسال 1993ساخته و هنجاریابی شده است (به نقل از فولادی، 1383). این آزمون با این هدف ساخته شد تا نوجوانان 14 تا 18ساله را از جهت سازگاری مطلوب و نامطلوب در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی از یکدیگر تشخیص دهد. این پرسشنامه شامل 60 گویه (در هر حوزه 20 گویه) است و به صورت بلی – خیر پاسخ داده می شود. در نمره گذاری به پاسخ های بلی نمره صفر تعلق می گ ...
هدف: تفکیک دانش آموزان دبیرستانی با سازگاری خوب از دانش آموزان دبیرستانی با سازگاری ضعیف از لحاظ عاطفی، آموزشی و اجتماعی این پرسشنامه در صدد است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی جدا سازد. فرم نهایی این پرسشنامه 60 سوال می باشد (برای هر حوزه 20 سوال). پرسشنامه سازگاری با هدف مشاوره دانش آموزان ...
این آزمون دارای 10 مؤلفه و 50 سؤال می باشد، که سهم هر یک از مؤلفه ها 5 سؤال است. این مؤلفه ها عبارتند از: صفات شخصیتی، ارتباط کلامی، حل اختلاف و تعارض، پایبندی های مذهبی زوجین، روابط جنسی، مدیریت مالی و اقتصادی، تفریح اوقات فراغت خانواده، رفت و آمدهای فامیلی، تولید فرزند و فرزندپروری و نقش زن و شوهری( جدیری،1387). اين آزمون ده مؤلفه و پنجاه پرسش دارد كه سهم هر يك از مؤلفهها پنج ...
Independent Samples Testپرسشنامه تدریس اثربخش در پژوهش حاضر یک پرسشنامه استاندارد که اثربخشی تدریس معلم را میسنجد براساس طیف لیکرت 5 گزینهای (5 خیلی خوب، 4 خوب، 3 متوسط، 2 ضعیف و 1 خیلی ضعیف) تهیه و تنظیم گردیده است. این پرسشنامه دارای 34 سؤال هست که جهت سنجش اثربخشی تدریس از دیدگاه معلمان و دانش آموزان مقطع متوسطه شهر ایلام به کار گرفتهشده است؛ که دارای 8 زیر مقیاس هست عبارت&zw ...
در پژوهش حاضر جهت سنجش مسئولیت پذیری از مقیاس مسئولیت پذیری عبدل و ابراهیم (2002) استفاده شده است. بر مبنای اطلاعات حاصل از منابع مربوط به موضوع پرسشنامه ای مشتمل بر 12 سوال بر مبنای مقیاس لیکرت توسط عبدل و ابراهیم(2002) تهیه و تنظیم شد. شیوه نمره گذاری این پرسشنامه بصورت طیف لیکرت میباشد(هیچ وقت = 1 و تقریباً همیشه = 5). جهت بررسی روایی محتوا در پژوهشی که توسط عبدل و ابراهیم(2002) انجام شد، پرس ...
پرسشنامه تمايلات غرق شدن (ITQ) توسط ويتمر و سينگر (1998) ارائه شد و به بررسي توانايي فرد در درگيرشدن و مشاركت در تجارب روزانه ميپردازد و به فناوري نيز بستگي ندارد (مانيا و چالمرز، 2001). ITQ از سه خرده مقياس تشكيل شده است: بازي فوكوس مشاركت روايي و اعتبار ITQ براي بررسي روايي سازه ITQ، از روش تحليل عاملي استفاده شد. به اين منظور، پاسخهاي 437 آزمودني (همه آزمودنيهاي پژوهش) با روش تحلي ...
آزمون تصویر آدمک گودیناف به طور کلی روش نمره گذاری در آزمون تصویر آدمک گودیناف از این قرار است که به هر قسمتی از تصویر یک نمره تعلق می گیرد که مجموع آنها 51 تجاوز نمی کند. با استفاده از جدول مخصوص، نمره خام تبدیل به سن عقلی می شود و از رابطه 100× سن تقویمی ÷ سن عقلی بهره هوشی کودک بدست می آید. نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 5 صفحه ...
نشان داده شده است که الگوهای رفتاری ویژه ای که رفتار سنخ الف یا « بیماری شتابزدگی» نام گرفته اند، در سطوح بالای فشار روانی نقش دارند. دو تن از متخصصان آمریکایی قلب به نام های فریدمن و روزنمن (1974) دریافتند بیشتر کسانی که دچار بیماریهای رگهای اکلیلی قلب و سکته های مغزی شده اند، طبیعت همانندی داشتند و از آن جا که آنها نمی توانستند خود را با زندگی تازه ای که به بهبودی آنها کمک می کرد سا ...
سیاهه نشانه های جسمی توسط پاول و انرایت طراحی شده است.پاسخ های آزمودنی بر اساس یک مقیاس چهار نمرهای (2،1،0و3) نمره گذاری می شوند نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 1 صفحه ...