فروشگاه جامع تحقیقات و مقالات دانشجویی و آزمون های روانشناسی با منابع معتبر
اطلاعیه فروشگاه
.... دانلود رایگان...
مشتریان محترم و گرامی ما بعد از خرید فایل نیاز به دانلود آن دارند ، پهنای باند پرسرعت ، نامحدود برای مشتریان ما فراهم شده است. لینک دانلود مستقیم بدون محدودیت سرعت قابل دانلود با فایل منیجر بهترین تجربه دانلود را برای مشتریان ما فراهم می کند.
Independent Samples Testپرسشنامه تدریس اثربخش در پژوهش حاضر یک پرسشنامه استاندارد که اثربخشی تدریس معلم را میسنجد براساس طیف لیکرت 5 گزینهای (5 خیلی خوب، 4 خوب، 3 متوسط، 2 ضعیف و 1 خیلی ضعیف) تهیه و تنظیم گردیده است. این پرسشنامه دارای 34 سؤال هست که جهت سنجش اثربخشی تدریس از دیدگاه معلمان و دانش آموزان مقطع متوسطه شهر ایلام به کار گرفتهشده است؛ که دارای 8 زیر مقیاس هست عبارت&zw ...
پکیج آموزش مهارت خودآگاهی و حل مساله دارای 6 جلسه و شرح حال جلسات آموزش مهارتهای خودآگاهی و حل مساله جلسه اول : معارفه جلسه دوم :پذیرش موقعیت وتعریف مشکل جلسه سوم : هدف گذاری و خود ارزیابی صحیح و پیدا کردن راه حلهای گوناگون جلسه چهارم : بارش فکری جلسه پنجم : اجرا وبازبینی راه حل ها جلسه ششم: مروری بر چهار جلسه قبل نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 6 صفحه ...
در پژوهش حاضر جهت سنجش مسئولیت پذیری از مقیاس مسئولیت پذیری عبدل و ابراهیم (2002) استفاده شده است. بر مبنای اطلاعات حاصل از منابع مربوط به موضوع پرسشنامه ای مشتمل بر 12 سوال بر مبنای مقیاس لیکرت توسط عبدل و ابراهیم(2002) تهیه و تنظیم شد. شیوه نمره گذاری این پرسشنامه بصورت طیف لیکرت میباشد(هیچ وقت = 1 و تقریباً همیشه = 5). جهت بررسی روایی محتوا در پژوهشی که توسط عبدل و ابراهیم(2002) انجام شد، پرس ...
پرسشنامه پردازش شناختی ( CPI ) که کروز در سال 1999 برای کمک به روند تشخیص افتراقی اختلال یادگیری خاص برای سنین 7 تا 19 سال تهیه نموده است مبتنی بر مرور کامل جریان عصب شناختی، اندازه گیری رسمی شناختی از 1200 دانشآموز، مصاحبه با بیش از صد والدین و دانشآموز و مشاهده مستقیم رفتار افراد با اختلال یادگیری است. مشخص شده است که این پرسشنامه می تواند پایایی افتراقی زیر گروههای خاص اخ ...
ابزار سنجش در این پژوهش برگه ثبت دادهها میباشد که از طریق مشاهده ی دقیق و علمی پژوهشگر انجام شده است و همچنین از جداول و نمودارهایی که عملکرد آزمودنی را قبل از و بعد مداخلات نشان میدهد. در این پژوهش آزماینده دو بعد از ابعاد مهارتهای ارتباطی را که کودکان درخودمانده در آنها دچار نقص میباشند و در پژوهشهای شارلوپ، والش در سال 1986 و کانر در سال 1943 به آنها پرداخته ش ...
پايايي و روايي اين پرسشنامه در سال 2013 درمدرسه راهنمايي دولتي ناحيه مالاكاند خيبر پاختونخوا پاكستان توسط احمد اقبال (بخش آموزش دانشگاه مالاكاند پاكستان) و سعيد همدان (مدرسه تحقيقات آموزش از دانشگاه تكنولوژي مالزيا) و زب آلام (بخش تحقيقات مديريت دانشگاه مالاكاند) و صيحت اله (بخش علوم كامپيوتر مالاكاند) و خليل الرحمان (دانشجوي دكتراي آموزش از دانشگاه لاهور پاكستان) به اثبات رسيده اس ...
اثرات موادمخدر بر رابطه ج نسی ماريجوانا، حشيش يا گرسدر مورد ماريجوانا که بعضيها آن را با نام حشيش يا گرس ميشناسند، پژوهشهاي زيادي انجام شده است. مصرف اين ماده در درازمدت ميتواند موجب ناباروري در زنان و عقيمي در مردان شود. ماده موثره موجود در حشيش تحت عنوان کانابينوييد ميتواند در مردان سبب کاهش هورمون مردانه يا تستوسترون شده و موجب اختلال در ميل جنسي ...
مقیاس انگاره پردازی خود کشی (ماخ) Scale for Suicide Ideation (SSI) این مقیا س در سال 1979توسط بک وهمکاران طراحی شد . آزمونگر پرسشنامه ای را در اختیار دارد که حاوی19پرسش است.هر پرسش دارای سه گزینه است که به ترتیب نمره صفر ، یک و دو به آنها تعلق می گیرد؛در مجموع نمرات از صفر تا 38 (بسته به وجود یا عدم وجود ونیز مراحل مختلف از فکر تا عمل خود کشی)در نوسان خواهد بود .در واقع پرسشنامه ...
تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه سرمایه فکری از نگاه مدیریتی، مجموع سرمایه انسانی و ساختاری نظیر دانش، تجربه کاربردی، فناوری سازمانی، روابط و مهارت های تخصصی است که با خلق مزیت رقابتی، حیات سازمان در بازار را به ارمغان می آورند(شهائی و الهی،1389). تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه در این پژوهش منظور از سرمایه فکری نمرهاي است كه کارکنان به سوالات42گویه ای & ...
آزمونهاي جملات ناتمام، به عنوان يكي از روشهاي فرافكن در ارزشيابي شخصيت مورد استفاده مي باشد، واول بار در سال 1930 بوسيله تندلر به كار برده شد، متخصصاني چون راد3، شور4، ويلر5، استاين6، راتر7، ساكس8، لوي9، وويلرمن10 با پژوهش هاي خود، ارزش وكارايي جملات ناتمام را درارزشيابي تعارضات رواني، تخيلات، عواطف، باز خوردها و برداشت هاي آزمودني نيازها، شكست ها و مكانيسم هايي كه وي به كار مي برد، تاكيد كرده اند ...
هدف: اين ابزار ديدگاه فرد نسبت به موفقيت را مورد ارزيابي قرار ميدهد. نحوه تكميل: عبارات زير را بخوانيد و مطابق مقياس مورد نظر، گزينه انتخابي را با علامت دايره مشخص كنيد. الف= موافقم ب= تا اندازهاي موافقم يا نميدانم. ج= مخالفم نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 5 صفحه ...
هدف: سنجش ارزشها و نمودهای فرهنگی و هنری در سه شاخص: 1- تجسم یافته یا سرمایه بدنی و فردی (مهارت ذهنی، مهارت در بیان مطالب درسی) 2- عینی (مصرف کالاهای فرهنگی، تملک کالاهای فرهنگی، علاقمندی به هنر) 3- نهادی (مدارک تحصیلی) نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 4 صفحه ...
پرسشنامه تمايل به برنامه ريزي هدف : اين ابزار سنجش براي كمك به ارزيابي تمايل افراد براي برنامه ريزي فعال طراحي گرديده است. نوع فایل: قابل ویرایش فرمت فایل: doc تعداد صفحات : 2 صفحه ...
مقیاس اضطراب وافسردگی هاسپیتال توسط زیگمون و اسنایت (1983) طراحی شده است. این سیاهۀ گزینشی چهار مادهای برای سنجش تغییرات خلقی ، بویژه حالات اضطراب و افسردگی ، طراحی شده است . دراین مقیاس هفت پرسش در ارتباط با نشانه های اضطراب ( پرسش های 12،9،8،5،4،1 و 13) و هفت پرسش پیرامون نشانه های افسردگی ( پرسش های 11،10،7،6،3،2 و14) وجود دارد. این پرسشنامه برمبنای یک مقیاس چهار نمرهای (2،1،0و3) نمره گذاری می ...